16گل خورده در کارنامه گلرهاي نوبتي نيلسون يا سوشا؛ يکي بايد برود

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1310
باردید دیروز : 1184
بازدید هفته : 5728
بازدید ماه : 13831
بازدید سال : 46256
بازدید کلی : 363076

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
نظرات

اعتراض شديد هواداران پرسپوليس در مسابقه روز گذشته مقابل گسترش فولاد، به سوشا مکاني اين دروازه‌بان را به صرافت جدايي از جمع قرمزپوشان انداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی دروازه‌بان سابق تیم‌ های فولاد و فجر در شرایطی به عنوان یک ستاره و دروازه‌بان تیم قهرمان به پرسپولیس پیوست و جایگزین رضا محمدی شد که خیلی از کارشناسان و هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند، جذب چنین بازیکنی به هیچ وجه در درون دروازه لزوم نداشته و پرسپولیس با جذب دو دروازه‌بان مطرح و نام آشنا حاشیه را به چارچوب دروازه خود برگردانده است. آن هم در شرایطی که پس از سال ها طی دو فصل گذشته با حضور نیلسون دروازه پرسپولیس به یک آرامش نسبی رسیده بود.


البته سوشا در شرایطی به پرسپولیس آمد که حضور نیلسون هنوز قطعی نشده بود اما به محض ورود دروازه‌بان برزیلی آرامش از دروازه قرمزپوشان رخت بر بست، حداقل به این دلیل که سوشا که با استقبال هواداران پرسپولیسی شده بود، در موقعیتی قرار می‌ گرفت که همیشه دو دروازه‌بان هم سطح در یک تیم در آن گیر می‌ کنند؛ اینکه یک اشتباه آخرین اشتباه است.


این پیش‌بینی دقیقا درست درآمده و سوشا بعد از بازی اول مقابل نفت جای خود را به نیلسون داد و دوباره زمانی به ترکیب بازگشت که نیلسون اشتباه کرد و این روند مدام تکرار شده تا دیروز که هواداران که مثلا در بازی مقابل استقلال‌خوزستان به شدت از سوشا حمایت کرده بودند، این بار پشت نیلسون دربیایند. این در حالی است که مکانی با درخشش در ضربات پنالتی در بازی راه‌آهن تیم را به جمع 8 تیم جام‌حذفی برده است. نکته مهم در اردوی پرسپولیس، بی ثباتی در تمام خطوط از جمله دروازه است و سوشا آنقدر از رفتار هواداران عصبانی است که تمام دیشب را به جدایی فکر کرده است. این دروازه‌بان خوش قامت که احتمالا دربی را از دست داده، در این شرایط بی اعتمادی دوست دارد به جایی برود که آرامش داشته باشد. اگرنه او باید تنها به قید جدایی نیلسون در پرسپولیس بماند. حداقل به این دلیل که کمی اعتماد می‌ تواند شرایط دروازه تیم حمید درخشان را به حالت عادی برگرداند. لابد اگر نیلسون یا سوشا (یکی شان) گلر اصلی پرسپولیس باشند، شرایط هم تغییر خواهد کرد. اما این روش امتحان پس داده شکست خورده، به رستگاری ختم نخواهد شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 638
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود